Kompleksowa organizacja imprez prohandlowych
oferta

Nasza firma jest obecna na polskim rynku od połowy lat 90. Jako jedni z pierwszych w Polsce zajęliśmy się kompleksową organizacją imprez prohandlowych. Od początku pracujemy według autorskich pomysłów animacji sprzedaży i animacji wizerunku. Udoskonalana przez kilkanaście lat oferta sprawiła, że nasze usługi są profesjonalne i skuteczne.

Nasza propozycja jest zawsze dopasowana do indywidualnych oczekiwań Klienta.

Od 1995 roku realizujemy około 100 imprez rocznie. Ponad dziewiętnaście lat działalności daje nam dumną cyfrę ponad 2000 zrealizowanych imprez.

    Zakres naszej obecnej działalności to:
  • wzrost sprzedaży
  • imprezy modowe
  • loterie i konkursy
  • imprezy dla dzieci
  • imprezy z gwiazdami
  • hostessy
  • szkolenia dla galerii i marek
  • imprezy okolicznościowe
  • akcje lojalnościowe
  • imprezy prospołeczne
  • oprawa identyfikacyjna.

CO WYRÓŻNIA NASZĄ OFERTĘ?


NASZYM SUKCESEM JEST ZADOWOLENIE NAJEMCÓW. SŁUCHAMY ICH, MAMY Z NIMI ŚWIETNY KONTAKT!

IMPREZY SZYJEMY NA PAŃSTWA MIARĘ. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, A DOBIERZEMY PROGRAM WYDARZENIA DOPASOWANY DO PAŃSTWA OCZEKIWAŃ.

Nasze oferty można łączyć, dzielić, mnożyć, dodawać i odejmować.

WYBIERZCIE TO CO JEST WŁAŚCIWE DLA PAŃSTWA!

Event jesteśmy w stanie zrealizować już w ciągu 7 dni.

sprzedaz

ANIMACJA SPRZEDAŻY – OŻYWIENIE HANDLU

WERBALNE KOMUNIKATY NAKIEROWANE NA POTRZEBĘ WYWOŁANIA KUPNA


Nasza firma ma ponad 19 letnie doświadczenie w animowaniu handlu i nasz autorski produkt – animacja sprzedaży- jest dziś kluczem do tego jak zatrzymać Klienta i sprawić, żeby właśnie w Państwa sklepie dokonywał zakupów.

Nasz system wzmacniania sprzedaży opieramy od wielu lat na wartościach jakie niesie za sobą najnowsze dziś pojęcie marketingu 3.0. W naszej pracy zawsze najważniejsza dla nas była uczciwość wobec Klienta i dostosowanie naszej pracy do życia. Kluczem do sukcesu w naszej firmie są wartości. Sprzedając- przekazujemy je ludziom. Namawiamy ich do dbania o własne zdrowie, namawiamy ich do kupowania wartościowych produktów. Informujemy o ciekawostkach związanych z pochodzeniem produktów, z ich historią i wpływem na zdrowie, wygląd, samopoczucie.

Animacja sprzedaży w naszym wykonaniu to połączenie technik prosprzedażowych z ogromną wiedzą naszych pracowników. Jest to splot wykształcenia, inteligencji i doświadczenia.


Animacja sprzedaży to autorski pomysł Andrzeja Dylczyka. Jest to działanie z pogranicza marketingu, reklamy oraz sztuki konferansjerskiej. Cel jest jeden: podnieść sprzedaż. Animacja sprzedaży to zespół działań, których podstawowym celem jest skupienie uwagi jak największej ilości Klientów, przede wszystkim na ciekawych ofertach handlowych: rabatach, promocjach czy upominkach. W tym wypadku reklama dzieje się poprzez swobodną opowieść, nierzadko dowcip.

Miejscem trwającego kilka godzin eventu sprzedażowego jest zazwyczaj hipermarket, przestrzeń handlowa, sklep lub centrum miasta. Animujemy sprzedaż w zależności od oczekiwań Klienta: w oparciu o gazetkę, promocję nowej marki lub jakieś wydarzenie, na przykład urodziny hipermarketu lub „noc rabatów”. Gwarancją powodzenia przedsięwzięcia jest dla nas stwarzanie wyjątkowej atmosfery wokół całego wydarzenia. Wiemy, jak przyciągnąć uwagę Klienta i przekazać mu najważniejsze informacje.


    Cele animacji sprzedaży i animatora to przede wszystkim:
  • Informacja i promocja
  • Przyciąganie uwagi
  • Tworzenie miłej atmosfery
  • Stworzenie wrażenia „okazji”
  • Kierowanie Klientów do odpowiednich działów i sklepów
  • Zatrzymanie Klientów dłużej w sklepie lub galerii
  • Aktywne informowanie o promowaniu zakupów poprzez np. rabat na paliwo, talon na deser, kawę itp.

SPRZEDAŻ PREMIOWANA:

Pojęcie zysku przestaje być wiązane jedynie z producentem, a staje się kategorią Klienta, któremu często trzeba pokazać, przedstawić dobro danego produktu, zwłaszcza w dzisiejszym gąszczu napływających z każdej strony informacji.


W ramach animacji sprzedaży wykorzystujemy:

narzędzia promocji konsumenckiej (upominki, nagrody, nagrody za lojalność)


KUPUJESZ= DOSTAJESZ!


W ramach sprzedaży premiowanej mamy przygotowane skuteczne schematy imprez konkursowych. Skuteczne, ponieważ nie tylko sprawiają radość Klientom, ale także podnoszą sprzedaż w sklepach. Współpracujemy z różnymi firmami, aby zapewnić Państwa Klientom atrakcyjne prezenty. Proszę pamiętać, że zadowolony Klient jest najlepszą reklamą! O swoich odczuciach powie znajomym i przyjaciołom! Chcesz dowiedzieć się więcej- napisz: rean@rean.com.pl

oferta

PRZEŻYJ Z NAMI FASHION MOMENTS!


W 2011 roku Monika Jurczyk, znana krakowska stylistka oraz pierwsza w Polsce personal shopperka, zaproponowała nam przygotowanie i przeprowadzenie jej autorskiej koncepcji imprezy modowej. Event polegał na zorganizowaniu konkursu i wyborze najlepszej osobistej stylistki lub stylisty. Zwycięzca w nagrodę otrzymał szkolenie w firmie OSA OSOBISTA STYLISTKA oraz etat w miejscu, w którym odbywało się wydarzenie. Pierwszy taki event odbył się w Galerii Wzorcownia we Włocławku. Sukces, który wspólnie odnieśliśmy dał nam powód do kontynuowania naszej współpracy. Z wielką przyjemnością oddajemy w Państwa ręce efekt naszych dotychczasowych działań – koncepcje imprez modowych, stworzone bądź przez Rean, bądź Osę, inspirowane indywidualnymi potrzebami różnych Klientów oraz galerii i centrów handlowych.

W październiku 2012 roku Monika Jurczyk wydała w Wydawnictwie Muza swoją pierwszą książkę „Bądź boska”:

„Bądź boska to poradnik, który powstał po to, byś mogła pokochać ubrania, czuć się w nich świetnie, doskonale wyglądać i podkreślać codzienność tym, co masz na sobie. Oparty na autorskim systemie polskich sylwetek udowadnia, że styl to kwestia proporcji a nie rozmiaru. Nauczysz się, jak mądrze kupować i zarządzać swoją szafą według zasad piramidy prawidłowego ubierania się. Autorka zdradza tajniki specjalistek od zakupów po to, by każda kobieta, w każdym wieku wyglądała i czuła się jak gwiazda swojego życia.”

Sukces tej książki, a także ludzie z którymi współpracujemy - ich umiejętności, pasje i osiągnięcia - utwierdzają nas w przekonaniu, że nasz wspólny pomysł - katalog imprez Rean modny to produkt potrzebny na polskim rynku galerii handlowych.

    KORZYŚCI DLA PAŃSTWA:

  • możliwość stałej współpracy z uznanym fachowcem z dziedziny mody
  • różnorodność modowej oferty imprez
  • projekt skierowany jest do wszystkich Państwa Klientów:
  • * maluchów i osób starszych

    * szczupłych i puszystych

    * entuzjastów mody i tych, którzy się jej boją

    * kobiet i mężczyzn.


Nasze eventy to przewodnik dla Państwa Klientów, który uczy, bawi i wzrusza!

    KORZYŚCI DLA KLIENTÓW:

  • lekcja mody w najlepszym wydaniu
  • wspólne wędrowanie do świata mody
OGLĄDAJ KATALOG!
oferta

Organizacja loterii i konkursów to dziś jeden z podstawowych mechanizmów prosprzedażowych w galeriach handlowych.


POMOŻEMY PAŃSTWU PRZEPROWADZIĆ GO SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE!


Służymy praktycznymi radami jak przygotować i przeprowadzić wydarzenie, aby było korzystne dla Państwa i interesujące dla Państwa klientów.


Co to jest konkurs?

Jest to wydarzenie prosprzedażowe w którym wykluczamy losowość. Tak więc konkursem są mechanizmy w których klienci muszą spełnić zadania konkursowe. Wystarczy dokończyć zdanie, wziąć udział w konkursie tanecznym...Proste zasady, dobrzy prowadzący, skuteczny konkurs. W naszej ofercie mamy kilkadziesiąt koncepcji konkursów konsumenckich. Z przyjemnością kolejny przygotujemy dla Państwa.


Co to jest loteria?

Loteria to gra losowa, w której o zwycięstwie uczestników decyduje moment subiektywnego losowania. Organizacja losowania jest ściśle określona regulaminem Ministerstwa Finansów i Izby Celnej. Do organizacji loterii możemy wykorzystywać całe spectrum narzędzi: urnę, zdrapkę, smsy, urządzenia interaktywne. Możemy także przygotować całą stylizowaną koncepcję loterii.


Przygotowanie tych wydarzeń z nami jest naprawdę proste.

„Więcej jest rzeczy na ziemi i w niebie,

Niż się ich śniło waszym filozofom”?????

    Oferujemy kompleksową obsługę loterii i konkursów, w ramach której zapewniamy:
  • obsługę prawną
  • profesjonalny nadzór nad loterią lub konkursem
  • sporządzenie regulaminu
  • w wypadku loterii przygotowanie dokumentów do uzyskania zezwolenia Izby Celnej
  • koordynację zakupów nagród oraz zapewnienie obrandowania
  • sprawozdania podsumowujące przebieg loterii
  • wydanie nagród- rozliczenia podatkowe i fiskalne
  • rozpatrzenie reklamacji.

    KORZYŚCI DLA PAŃSTWA:

  • możliwość organizacji długoterminowego wydarzenia
  • reklama szeptana- ten kto wygrał, chwali się tym znajomym i rodzinie

    KORZYŚCI DLA KLIENTÓW:

  • zabawa i rozrywka- udział w grach dostarcza emocji i adrenaliny
  • możliwość wygrania wartościowych nagród
oferta

PRZESTRZEŃ DO KTÓREJ SPRZEDAŻ NIE MA WSTĘPU


REAN od wielu lat gromadzi wokół siebie ludzi, dla których praca z dziećmi jest przyjemnością i powołaniem.


Nasi współpracownicy-animatorzy, którzy pracują z dziećmi w czasie imprez są najczęściej studentami bądź absolwentami wydziałów związanych z nauczaniem – m.in.: filologi polskiej (specjalności nauczycielskiej), pedagogiki (specjalności arteterapia i animacja kultury), pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ich wiedza umiejętności poparte są doświadczeniem, które zdobywają, pracując z dziećmi na co dzień. Programy naszych eventów przygotowujemy, konsultując je z naszymi specjalistami. Każdorazowo staramy się, aby nasze imprezy oprócz wartości rozrywkowej, niosły ze sobą idee prospołeczne, takie jak równość, tolerancja czy współdziałanie.


    ATUTY:

  • stały skład osób
  • autorskie koncepcje imprez
  • cykl 12 wydarzeń DOOKOŁA ŚWIATA
  • współpraca z najlepszymi firmami scenograficznymi
  • własne stroje.

OFERTA DOOKOŁA ŚWIATA. ZOBACZ ?????


NA PAŃSTWA PYTANIA ODPOWIE


Joanna Czapik

tel: 519 140 686

joanna@rean.com.pl
oferta

DO SIĘGNIJ ICH!


Imprezy z udziałem gwiazd mają tylu zwolenników co przeciwników. Dlaczego? Ponieważ przyciągają ogromną ilość Klientów, którzy w przeważającej większości tego dnia nie wchodzą do sklepu i nie robią zakupów. My uwielbiamy współpracować z gwiazdami, bo wiemy jak to robić.

Podpowiemy Państwu jak przeprowadzić imprezę, aby satysfakcjonowała Państwa, najemców i Klientów.

    WSPÓŁPRACUJEMY Z :


  1. Joanną Horodyńską
  2. Joanną Osydą
  3. Magdą Femme
  4. Anną Dereszowską

    KORZYŚCI DLA PAŃSTWA:

  • organizacja prestiżowej imprezy
  • zainteresowanie mediów
  • większy FOOTFALL

    KORZYŚCI DLA KLIENTÓW:

  • możliwość bezpośredniego kontakty z osobą z telewizji
  • przeżycie wyjątkowego wydarzenia
oferta

LUDZIE OD ZADAŃ SPECJALNYCH


Doświadczenie w organizacji imprez w przestrzeniach handlowych nauczyło nas jednego. Hostessa to po dobrym prowadzącym najważniejsza osoba na evencie. To ona ma bezpośredni kontakt z Klientem i najmocniej buduje atmosferę wydarzenia. To od jej zaangażowania uśmiechu i energii zależy, czy Klient wyjdzie zadowolony i uśmiechnięty.

Warto zatem postawić na najlepszych. W naszej ofercie mamy dość nietypowe podejście do hostess, bowiem nie są identyczne. Nie mają takiego samego koloru włosów, wzrostu, wagi. Dlaczego? Ludzie bardziej identyfikują się z osobami podobnymi do nich. Nie boją się podejść i porozmawiać z osobami, które nie wyglądają jak z okładki Vogue.

    Atuty naszych pracowników:
  • znajomość branży galerii handlowych
  • umiejętności pracy w stresie
  • uśmiech i zaangażowanie.
oferta
oferta

KAŻDY MOMENY JEST DOBRY DO ŚWIĘTOWANIA!


    W naszej ofercie znajdziecie Państwo schematy tradycyjnych imprez związanych ze świętami dochodzonymi w Polsce:
  • Walentynki
  • Dzień kobiet
  • Dzień babci i dziadka
  • Wielkanoc
  • Boże Narodzenie
  • Mikołaja
  • Powrót do szkoły
  • Dzień mamy
  • Dzień taty

Doradzimy Państwu jakie metody są najlepsze. Gdzie warto postawić na koncepcję imprezy prosprzedażowej, a kiedy warto w ogóle z niej zrezygnować, oferując Klientom imprezę wizerunkową.


Napisz do Nas. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania:

rean@rean.com.pl

To nie to czego Państwo szukacie?

ZOBACZCIE INNE OFERTY ???????

oferta

DŁUGOLETNIA WARTOŚĆ KLIENTA!


Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie programu lojalnościowego jest jedną z najlepszych metod marketingu, ale TYLKO WTEDY KIEDY JEST TO AKCJA ZAPLANOWANA, MĄDRA I KONSEKWENTNA.


Nie jest to program dla każdej galerii i każdej społeczności. Z przyjemnością podzielimy się z Państwem naszym doświadczeniem podpowiadając czy warto się decydować na punkty na kartki, naklejki, kartę stałego Klienta czy może lepiej wybrać inną formę marketingu.


Akcje lojalnościowe to jedna z najbardziej wymagających form promocji. Wymaga dużego wyczucia, nakładów finansowych i przekonania o słuszności wprowadzeniu takiej akcji.


Jeśli powiedziało się A Klientowi, należy powiedzieć B i C. Zanim to Państwo zrobicie zapraszamy do kontaktu z nami:

rean@rean.com.pl

To nie to czego Państwo szukacie?

ZOBACZCIE INNE OFERTY ???????

oferta

BĄDŹ BARDZIEJ!


„Firmy postrzegają marketing społecznie odpowiedzialny jako sposobność do poprawy swojej reputacji, zwiększenia świadomości marki, budowania lojalności klientów i sprzedaży oraz zwiększenia obecności w mediach. Wierzą, że konsumenci będą coraz częściej wypatrywać oznak spełniania korporacyjnych obowiązków obywatelskich, które wykraczając poza dostarczanie korzyści racjonalnych i emocjonalnych.”


NASZA PROPOZYCJA MARKETINGU SPOŁECZNEGO: POKAŻ HUMANISTYCZNĄ STRONĘ W HANDLU!


Dzisiejsze czasy zmieniają się także w zakresie dostępności kultury i sztuki, ale przede wszystkich ich definicji. Dziś wystawę malarstwa możemy zobaczyć na ulicy, ale także w galerii handlowej.

My serdecznie namawiamy Państwa do organizacji imprez prospołecznych, prosportowych i prokulturalnym. Galeria handlowa może stać się miejscem, które kształtować będzie gusta swoich Klientów i uczyć ich wrażliwości na sztukę.

Imprezy prospołeczne nazywamy bonusem. Dlaczego? Pozwolić sobie na ich organizację mogą tylko i wyłącznie przestrzenie, które doskonale funkcjonują. Jeśli macie Państwo świetny footfall oraz satysfakcjonujące wyniki handlowe może warto postawić krok w przód?

    Co możemy zorganizować:
  1. finał zawodów sportowych – przyciągnie rodziny sportowców
  2. konkurs miss- zainteresuje branżę modową i media
  3. wystawę prac lokalnego artysty
  4. koncert orkiestry symfonicznej grającej największe przeboje – będzie kulturalnie i modnie
  5. imprezę charytatywną

    KORZYŚCI DLA PAŃSTWA:

  • Kształtujemy gusta Klientów
  • Pokazując im kulturę przez duże „K” pokazujemy im nowy nieznany świat
  • Zwiększamy lojalność Klientów i zdobywamy nowych
  • Budzimy zainteresowanie mediów, którzy z przyjemnością napiszą o ciekawych wydarzeniach.

To nie to czego Państwo szukacie?

ZOBACZCIE INNE OFERTY ???????

oferta

LŚNIJ!


    Ubieramy imprezy w :
  • słowa- aby przyciągały ludzi poprzez hasła i dobrze prowadzone imprezy
  • obrazy- aby banery, ulotki i plakaty zachwycały i przyciągały
  • wspomnienia- aby relacje fotograficzne zostawiały dobry ślad
  • filmy- aby ludzie wracali na Wasze strony i fb oglądając fajne imprezy
  • kreacje- aby budzić scenograficzny podziw
  • dobrą aurę- aby budować Twój sukces

    Jaką proponujemy IDENTYFIKACJĘ :
  • konsekwentną- proponujemy wypracowanie rozpoznawalnego, charakterystycznego stylu dla Państwa galerii
  • spójną– dostosowaną do całościowego planu kreacji
  • kreatywną– zaskakuje pomysłem i kreacją
  • nowoczesną- dostosowaną do najnowszych trendów

1

Osa Osobista Stylistka

Nasza firma zacieśniła współpracę z marką Osa. Reprezentujemy Osy organizują ich występy w przestrzeniach handlowych. Osa Osobista Stylistka to marka znana na rynku od 2006, jej twórczyni Monika Jurczyk to pierwsza w Polsce personal shopper, czyli osobista stylistka. Ekspertka medialna (m.in. Newsweek, Wprost, Pytanie na śniadanie, Kawa czy herbata, Dzień dobry TVN) autorka bestseller „Bądź boska. Osobista stylistka radzi”.
2

DTZ Polska

8 imprez dla sieci DTZ Polska. Późną wiosną zorganizowaliśmy cykl imprez prosprzedażowych dla sieci DTZ, która kompleksowo zarządza wieloma galeriami handlowymi w Polsce. Weekendowe imprezy miały na celu zwiększenie sprzedaży i zainteresowanie Klientów nową ofertą najemców.
3

Weekend z Gwiazdami

Weekend z Gwiazdami w Gołabkowicach. Rozpoczęliśmy współpracę z nowym Centrum Handlowym Gołąbkowice w Nowym Sączu. Mieliśmy przyjemność pracować przy dużej plenerowej imprezie na której głównymi gwiazdami byli Jerzy Dudek i Kate Ryan. Weekend wzbogacony był także o konkurs prosprzedażowy.

PARTNERZY

ZADAJ PYTANIE